Obchodní podmínky a GDPR
1. Přihláška do kurzu (elektronická, písemná či telefonická) je závazná. Pokud se z vážných důvodů nebudete moci kurzu zúčastnit, dejte nám to prosím co možná nejdříve vědět. Přihlášení do kurzů pro děti (5 - 14 let) může provést pouze zákonný zástupce dítěte.
2. Po přihlášení do tanečních kurzů online Vám obratem automaticky přijde e-mailem úvodní dopis s potvrzením o přihlášení a pokyny k platbě. Místo v tanečním kurzu je Vám rezervováno po dobu 8-mi pracovních dnů, kdy je nutné uhradit alespoň zálohu ve výši 500 Kč/osobu. Částka zaplacena na zálohu pro rezervaci místa na kurzu je nevratná a nelze ji nárokovat zpět. Pokud nebude úhrada kurzovného v daném termínu provedena, můžeme Vaše místo nabídnout jiný zájemcům. Potvrzení o zaplacení posíláme obvykle max. do 2 pracovních dnů od přijetí platby.
3. Na 1. lekci přijďte prosím s mírným předstihem cca 15 minut kvůli plynulému odbavení u prezence.
4. Docházka do kurzu je zájmem jeho účastníků, nenavštívené lekce nemohou být z kurzovného odečítány. Většina kurzů se však koná ve více paralelních termínech, pokud na nějakou hodinu nemůžete přijít, můžeme Vám nabídnout náhradní hodiny v jiných kurzech naší taneční školy. Náhrada kurzů je možná pouze v příslušném semestru, pro který má účastník uhrazené kurzovné. Nenahrazené lekce není možné přesouvat do dalších semestrů či ročníků. Na poskytnutí náhradních termínů však nevzniká přihlášením do kurzu nárok, provozovatel taneční školy může počet poskytnutých náhrad a míst regulovat podle kapacity kurzů a dalších provozních důvodů.
5. Do tanečních sálů je povolený vstup pouze v čisté obuvi vhodné k tanci.
6. Změna termínu, času a místa konání kurzů a lekcí je ve výjimečně nutných případech vyhrazena a není důvodem k předčasnému ukončení kurzu s nárokem na vrácení platby.
7. Akce taneční školy (lekce kurzu, workshopy, párty taneční školy) mohou být dokumentovány fotografem či kameramanem taneční školy. Fotografie či videa zachycující účastníky kurzů či akcí mohou být vystaveny na internetových stránkách taneční školy nebo použity na jiných propagačních materiálech Taneční školy. Pořizování audiovizuálních záznamů z tanečních kurzů jiným než oficiálním fotografem taneční školy je dovoleno pouze se souhlasem vyučujících v daném kurzu.
8. Storno podmínky: Při odhlášení z kurzu 14 dní a více před jeho zahájením se odečítají administrativní náklady ve výši 25 % plné výše kurzovného, zbytek uhrazené částky Vám vrátíme. Při odhlášení z kurzu 13 dní a méně před jeho zahájením činí stornopoplatek 50 % plné výše kurzovného. Po zahájení kurzu se kurzovné nevrací. Zahájením kurzu se rozumí datum první lekce. Výjimku lze přiznat pouze ve vážných odůvodněných případech (např. onemocnění nebo zranění, které dlouhodobě na několik týdnů až měsíců neumožňuje klientovi navštěvovat kurz), kdy se vrací 50% z částky ještě nevyčerpaných lekcí. Tyto případy je nutné nahlásit bez prodlení s lékařským potvrzením a nelze je nárokovat zpětně až po skončení kurzu. Nad rámec těchto výjimek nemá klient právo na vrácení peněz, neboť poskytovatel tanečních kurzů ShufflingBros Dance Academy dle zákona č. 89/2021 Sb. (Občanský zákoník) § 1837 písm. j) poskytuje služby v oblasti využití volného času v určeném termínu.
9. Při hrubém a opakovaném porušení pravidel slušného chování si vyhrazuje pořadatel právo vyloučit účastníka z kurzu bez náhrady kurzovného.
10. Za dítě ve věku 5 - 15 let (dětské a juniorské kurzy) odpovídá do příchodu na taneční lekci (i během převlékání v šatně) jeho doprovod, který dítě předá na začátku lekce lektorce či lektorovi. Během výuky (každé jednotlivé lekce) ručí za bezpečnost dítěte lektor Taneční školy. Po skončení výuky ručí za dítě opět jeho doprovod. Pokud dítě vyzvedává jiný doprovod, než který jej na lekci přivedl, je potřeba tuto skutečnost nahlásit lektorovi. Pokud má dítě dovoleno na lekce přicházet nebo z lekcí odcházet samostatně, je potřeba toto dovolení podepsané zákonnými zástupci předat písemně lektorovi.
V Praze dne 4. 10. 2022
ShufflingBros Dance Academy
GDPR
Zpracování osobních údajů (GDPR)
Ochrana osobních údajů kurzistů a podnájemníků tanečního studia (dále jen "klienti"), kteří jsou fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
Zpracovávány jsou tyto kontaktní údaje: jméno, příjmení, elektronická adresa (e-mail), číslo mobilního telefonu (dále jen "kontaktní údaje")
Kontaktní a další osobní údaje
Kontatní údaje primárně zpracovává správce za účelem (a) následné komunikace s klienty pro potřeby dodržení obchodních podmínek taneční školy uvedených na tomto webu a (b) zasílání informací a obchodních sdělení klientům. Kontaktní údaje jsou zpracovávány neautomatizovaným i automatizovaným způsobem v elektronické i tištěné podobě. Kontaktní údaje v elektronické podobě jsou zpracovávány po dobu neurčitou. Kontaktní údaje v tištěné podobě jsou buď bezpečně uloženy v místě podnikání správce, nebo dvakrát ročně skartovány. Klient souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem správce na elektronickou adresu klienta a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení správcem na elektronickou adresu klienta. Klient má právo kdykoli ukončit zpracování svých kontaktních údajů a to formou odeslání prázdného emailu správci (shufflingbrosofficial@gmail.com), kde v předmětu uvede "Nechci emaily". Správce na základě této žádosti uvedené kontaktní údaje smaže z databáze.
Zpracováním kontaktních údajů klienta či skupiny klientů může správce pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele (lektor taneční školy - zpravidla zaměstnanec správce).
Kontaktní údaje nejsou bez souhlasu klienta zpřístupněny žádným jiným třetím osobám a nejsou předávány do jiných států.
Klient má právo na kontrolu či opravu kontaktních údajů v případě, že se domnívá, že jsou u správce vedeny chybně či neaktuálně. Klient potvrzuje, že jím poskytnuté kontaktní údaje jsou přesné a že si je vědom toho, že se jedná o dobrovolné poskytnutí kontaktních údajů.
Citlivé údaje
Pro účely ověření neschopnosti zúčastnit se zbývající části kurzu ze zdravotních důvodů správce vyžaduje od klienta potvrzení vystavené ošetřujícím lékařem opatřené razítkem a podpisem ošetřujícího lékaře (dále jen "Potvrzení"). Některé informace obsažené v Potvrzení mohou být chápany jako citlivý údaj. Klient dává souhlas se zpracováním citlivých údajů obsažených v Potvrzení (dále jen "citlivé údaje") v případě, že oskenované Potvrzení odešle elektronickou poštou správci. Odeslání Potvrzení je dobrovolné, neboť klient má vždy možnost Potvrzení předložit správci osobně k nahlédnutí bez dalšího zpracování správcem. Splnění podmínek pro storno kurzu není vázáno na způsob doložení Potvrzení. Zpracování Potvrzení probíhá formou vizuální neautomatizované kontroly přímo správcem. Jestliže bylo Potvrzení předáno elektronickou poštou, správce s výjimkou výjimečných situací (dovolená, nemoc apod.) potvrzení zpracuje a ihned smaže do 7 dnů po přijetí Potvrzení. Citlivé údaje nejsou zpřístupněny žádným dalším osobám a nejsou předávány do jiných států.